Alla inlägg under juli 2010

Av Ida Lovisa Mattsson - 21 juli 2010 19:11

Hej! :D

idag har jag vart med Lina och Emma tills klockan ett, då jag gick till Jennifer. Vi va bara till tre.. Sen skulle jag äta. Efter det så skulle vi till Tony - mammas kille. Nu sitter jag på hans dator och bloggar :D vi har precis badat i hans mega pool! Och ska säkert grilla snart. Hoppas det blir kul bara ... Hejdå, kram! <3

Av Ida Lovisa Mattsson - 19 juli 2010 15:27

  

Hej! :)

idag ska jag va med Lina, igen! Vi kommer säkert bada och flumma. Igår sov hon hemma hos mej, fan vad kul vi hade det! Vi va uppe till ungefär 04:00-06:00. Inte ett dugg trötta även om vi knappt sov :o haha. Men idag ska Lina städa och jag ska kolla på (a) jag känner mej jätte snäll. Känner på mej att sommaren 2010 har vart den bästa på länge! Om mindre än två veckor ska jag, Lina & min kusin Cassandra åka till Helsingborg. Det ska bli askul! :D jag har saknat Helsingborg... Det ska bli jätte kul att få åka dit igen efter ett år! Och att få träffa Cassandra igen. Det kommer bli underbart! :P

puss&kram jättebanan!<3 

Av Ida Lovisa Mattsson - 18 juli 2010 13:32

Hej!   

idag blir det att va med Lina, igen. Haha! Igår blev inte så lyckat som jag trodde :// det blev inget Varberg. Men vi kommer ha kul idag ändå ;D haha, kram ! <3

Av Ida Lovisa Mattsson - 17 juli 2010 12:46

Hej!  

idag så kommer jag va med älskade Lina. Vi åker säkert till Varberg och har skojj   hah, raggarträff/cruising! För en vecka sen blev jag SINGEL & SÖKANDE! :// , gillas inte. Men man får väl leva livet och acceptera dess motgångar... men men. Jag kan iallafall ha kul! Tack alla för ert stöd! Det har hjälp nått otroligt! Igår var det allsång i kbg, var där med Lina. Vi träffade Jonte, Celine, Freddi, Fia, Olle & Adrian. Sen kom Erik, Elli & John. Men sen var de andra så tråkiga att de stack ;o men vi hade iallafall kul :) kom nästan försent hem, haha! Men fick världens utskällning utan anledning ;o hoppas dagen blir lyckad iallafall... kram! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards