Alla inlägg under oktober 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 24 oktober 2011 19:59

Idag blev jag 15 år. Känns konstigt, för jag är fortfarande 13 i mitt huvud... Jag bryr mig inte speciellt mycket om att jag har fyllt år nu. Är inget att se fram emot för då får man bara le och se glad ut och ta emot skiten man får av släkten. I fredags färgade jag håret svart och idag färgade jag underhåret och luggen blondt, men det blev fan ingen skillnad...


Idag har jag och Lina känt varandra i 2 år också! Käns fan skitkonstigt att tiden har gått så fort.. Men jag ångrar icke att vi träffades. 

Lina Sara Elin Johansson, vi är starkta tillsammans. Bara vi tar varandras händer och går på samma väg så kommer vi klara allt tillsammans! Jag lovar dig. Jag älskar dig allra käraste syster... <3


Och om 4 dagar skulle det vart 1 år mellan mig och Choffe. Jag längtar VERKLIGEN INTE dit! Kommer inte klara av dagen alltså... Det är ett rent helvete rent ut sagt. Står inte ut, står inte ut! :c


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 15 oktober 2011 11:26

&lrm;"Don't go, I can't do this on my own!"

Varför kan du inte förstå?
Varför måste du bete dig såhär?
Varför är livet såhär jävla svårt?!
Jag orkar inte mer nu. 
Jag är inget utan dig.
Jag hoppades på att du skulle
fatta det, men du gör aldrig det.
Första gången jag fick hålla din hand
tvekade jag aldrig på oss två.
Jag visste att du var den rätta
för mig, och jag menar det.
Varför skulle jag annars
vilja ha tillbaka dig när det fuckat upp sig?
Jag har aldrig velat se dig gå,
men jag har lärt mig att man ska vara ärlig.
Så det är det enda jag är, ärlig...
Och därför har det fuckat upp sig mellan oss.
Jag är så ledsen,
men jag orkar seriöst inte leva en
sekund till utan dig vid min sida.
Jag vill hålla din hand igen,
kyssa dina läppar och kalla dig för min.
Om 13 dagar ska det vara ett år
mellan oss, fattaru?
Ett år!
Jag saknar dig mer och mer
för varje dag som går...
Du är den enda jag tänker på.
Hunny, I'm living to love you!
Jag vill att du ska kunna lyssna på mig.
Förstå vad jag försöker förmedla
i mina ord, som är tomma för dig.
Jag vet att jag har gjort fel, jag erkänner.
Men du kan inte hata mig förevigt,
bara för jag gjorde ett misstag.
Jag försöker inse vad som
kommer hända i framtiden,
och vad fan som hänt mellan oss.
Men det enda jag vill tro på är att
det kommer bli Ida ♥ Choffe igen.
Jag vill bara att du ska kalla mig
för älskling igen, höra dig säga att du älskar mig.
Oavsett vad så kommer jag vara vid din sida.
Jag kommer stötta dig, vad som än händer.
Men jag förstår inte hur det gick till.
Allt bara försvann på en sekund,
*poff* liksom!
Jag saknar dig, jag hatar dig, jag älskar dig.

Minuter blir till timmar,
timmar blir till dagar.


 

...

Av Ida Lovisa Mattsson - 12 oktober 2011 21:01

Av Ida Lovisa Mattsson - 7 oktober 2011 15:00

Okej, nu är det såhär..

Jag har inte orkat bloggat på typ en vecka för ligger efter i skolan som inihevete. Hade ett omprov och har nu två läxförhör tills måndag. Hade NO-prov i tisdags och det gick säkert åt helvete. Matteprov förra veckan...

Men jag hoppas jag står ut, men vi hörs väl sen. Hejdå..

Av Ida Lovisa Mattsson - 1 oktober 2011 10:44

Jag har fått nya högtalare av mammas kompis Sanna! Underbart, nu kan jag äntligen lyssna på min älskade musik igen. Klockan halv ett är det samling till fotbollsmatch. Vi ska spela mot Hällekis... Hmm, längtar inte! Men jag hoppas iallafall att det går bra för alla i laget har utvecklas skit mycket den här säsongen. Även om matcherna har gått lite dåligt den senaste tiden... Men alla är ju typ skadade eller sjuka...


Men jag träffade Sprakefiis igår, och det var jättekul! Tänk hur kul man kan ha efter så lång tid utan prat och bråk. Jag längtar redan tills nästa gång! :)


 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards