Alla inlägg under maj 2012

Av Ida Lovisa Mattsson - 4 maj 2012 07:22

Valborg har varit toppen ! Dennis, Skallepär, Elin, Christian och Daniel kom till mig runt fem och sen drog vi hem till mamma och åt. Vid sju tiden drog vi ner till sjön med Jennifer och hade jättekul ! Lina, Oscar, Lovisa och Kim kom sedan och satt och tjöta med oss. Vi grillade där nere vid sjön och dom hade rätt kul med lillebror och hans kompisar också. Klockan tio drog vi vidare till Skövde och Dennis det jävla puckot tryckte på stopp vid Praktiska, så då drog vi dit och lyssnade på när Dennis spelade lite trummor. Jag var jättetrött, så jag ville dra hem. Men bara för att hjärtat inte kan hålla tyst så fick jag, Elin och han gå en omväg så det bara tjuter om det för att Elin inte gillar andar och skit. Men vi kom fram tillslut och när Daniel och Skallepär drog hem gick vi fyra ner till bastun och tjöta lite, sen drog jag och Dennis hem till honom så fick Elin och Christian sova där nere. Iallafall, valborg var lyckad !

Idag ska jag till hjärtat igen. Har inte träffat honom sen i tisdags, och det kommer bli awsm ! :)
 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards