Alla inlägg under mars 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 22 mars 2011 15:14

Hei!


Skiter i den där 30-dagars skiten. Det var tråkigt.

Jag har fotboll idag och det är fan det roligaste på hela dagen, om man inte räknar med att jag träffade Choffe och alla andra. (a)


Imorgon blir det Göteborg med konfirmationen. Yeay.. Skitkul. Får gå upp klockan sex ändå och sen till församlingshemmet innan sju. Ska ha med mig fika och pengar, och lycka till med det! -.-'


Naveln ser bra ut, bara att sårvätskan får en att vilja spy...


Det var allt för mig denna gång.


Bajsbajs korvkorv.


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 19 mars 2011 11:17

Nämn dina tre favorit färger.


Svart, röd och grå. De är dom bästa färgerna! Speciellt svart.


Svart för att det är dystert.

Röd för att det symboliserar blod.

Grått för att det är nice.


Bajsbajs korvkorv.


  

Av Ida Lovisa Mattsson - 19 mars 2011 11:17

Nämn dina tre favorit färger.


Svart, röd och grå. De är dom bästa färgerna! Speciellt svart.


Svart för att det är dystert.

Röd för att det symboliserar blod.

Grått för att det är nice.


Bajsbajs korvkorv.


  

Av Ida Lovisa Mattsson - 18 mars 2011 21:30

Din favoritlåt.


Min favoritlåt är Flyleafs låt "So I thought". Den är helt jävla underbar! Ni ska få lyrics och en video.


Bajsbajs korvkorv.


All your twisted thoughts free flow
To everlasting memories
Show soul
Kiss the stars with me
And dread the wait for
Stupid calls returning to us to life
We say to those who are in love
It can't be true 'cause we're too young
I know that's true because so long I was
So in love with you
So I thought

A year goes by
And I can talk about it

On my knees
Dim lighted room
Thoughts free flow try to consume myself in this
I'm not faithless 
Just paranoid of getting lost or that I might lose
Ignorance is bliss cherish it
Pretty neighborhoods you learn too much to hold
Believe it not
And fight the tears
With pretty smiles and lies about the times

A year goes by
And I can talk about it
The times were right
But I couldn't talk about it

Chorus romance says goodnight
Close your eyes and I'll close mine
Remember you, remember me
Hurt the first, the last, between
Chorus romance says goodnight
Close your eyes and I'll close mine
Remember you, remember me
Hurt the first, the last, between

And I'm praying that we will see
Something there in between
Then and there that exceeds all we can dream
So we can talk about it

[guitar solo]

Chorus romance says goodnight
Close your eyes and I'll close mine
Remember you, remember me
Hurt the first, the last between
Chorus romance says goodnight
Close your eyes and I'll close mine
Remember you, remember me
Hurt the first, the last time

And I'm praying that we will see
Something there in between
Then and there that exceeds all we can dream

And all these twisted thoughts I see
Jesus there in between
And all these twisted thoughts I see
Jesus there in between


Av Ida Lovisa Mattsson - 17 mars 2011 21:30

Vad gör dig unik?


Ojsan, det finns inget som gör mig det. Jag är helt jävla värdelös och fattar inte varför jag går här på jorden...


Skär mig och är 15 år i oktober, jag röker (när jag får cigg)... Jag har gjort så mycket. Jag har inte mycket mer att säga...


Bajsbajs korvkorv...


  

Av Ida Lovisa Mattsson - 16 mars 2011 21:15

Mitt favorit tv program.


I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD, LUGNT! :3

Det går halv sex på vardagsmornar. Inte för jag kollar då, men kollar på SVT play. Lite fusk, jag vet. Men det skiter jag i! :D


Bajsbajs korvkorv! :)


  

Av Ida Lovisa Mattsson - 15 mars 2011 06:35

Mina syskon.


Jag har två syskon. Jennifer & Oskar Mattsson. Båda är helt störda i huvet och allmänt jobbiga... Jennifer är 17 år i augusti, Oskar blir 8 år i juni. Och jag tänker inte skriva mer nu för kommer fan inte på något! Oo



Igår efter skolan drog jag och Choffe till vårdcentralen för hans jävla huvudvärk... Så jag satt i 30-40 minuter och väntade på honom. Efter det åkte vi hem till mormor och åt, efter det drog vi hem till mig. Vi hade iskrig! :)

Det var asskojj! Jag älskar dig Choffe. 



I know I'm not perfect, but neither are you.


   

Av Ida Lovisa Mattsson - 14 mars 2011 17:10

Berätta om din närmsta vän.


Jag hoppas att alla vet vem det är!


Lina Sara Johansson. ♥

Hon är den mest underbaraste i världen! En kompis man inte vill mista. Vi är sysslingar och är jävligt lika, läskigt... Vi är som syskon och vi ska gifta oss i sommar!

Herr & fru Mattsson. Hon är rolig, snäll... & ÄKTA! Hon är allt en kompis ska vara. Vi har jättemycket gemensamt. Vi gör allt tillsammans. Och jag har vart kompis med henne i 2 år på min födelsedag (24 okt). Jag ångrar inte att vi träffades! 


Jag älskar dig Lina!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥


  

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards