Alla inlägg under maj 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 31 maj 2011 20:16

Den senaste tiden har jag insett att det har hänt jävligt mycket ... Jag har kommit till den gräns där det inte finns något hopp. Jag vet inte vad som är rätt och fel längre, så vad gör man? Man ställer upp för bästavännen & måste ljuga för föräldrar... Men då får man skit för det. Och säger man att man bara ville stötta & hjälpa, men man får skit ändå, föräldrarna fattar inte att deras dotter ljuger för dom varje dag. Och idag är det kaos.


Alltså, wtf? Jag hittade en tjej som fanns på "hajpa". Hon är sjukt lik mig! Fan alltså... Det var läskigt att se. Hon heter: www.cooolchey.blogg.se , det var sjukt att se det. Jag PrtSc och gick in på paint. Jag ska visa er bilden. Det var helt sjukt alltså... Fyfan! Och sen så heter hon Lovisa, som är mitt mellannamn... Skulle inte förvåna mig om hennes mellannamn är Ida... :o


 

Jag lämnade tillbaka krykorna igår. Jag pallade inte med dom! Fan vad ont jag har i händerna nu... Men snart blir det att vara med på träningarna igen, fick skippa idag och ska skippa torsdag också för får inte börja anstränga knät ännu. Jag vet inte hur det ser ut, men jag hoppas det är fint, för jag tänker inte sy!


Det var allt för mig, kram. :3

Av Ida Lovisa Mattsson - 29 maj 2011 09:49

Alltså, vafan håller folk på med egentligen, vad använder dom bloggar till ? Att skriva om bröstförstorningar och kondomer m.m Har folk inget liv ? Tycker det känns lite äckligt att få läsa och se. Jag säger bara vad jag tycker. Euww..


Jag har skadat knät ! Det är inte kul... Kommer inte vara med på matchen på tisdag mot Ulvåker... Sry girls. Men jag får inte. Och jag går nu på kryckor ! Fyfan vad ont jag har i händerna... Och igår var jag och Lina på 'beachparty' som Café Lycktan hade arangerat (stavning), och det var grymt ! Mycket skratt och leenden tillbringade med underbara människor. Och det var fin musik & sång som Joel och Maja ägnade oss ! Tack för den kvällen folk.


Filmkvällen i fredags blev inte lyckad alls ! Eftersom att Jonte och Choffe inte visste något för att det skulle vara en ÖVERRASKNING så faila hela skiten. Choffe hade bestämt med sin kompis Hannes så då blev det strul med det också, fast då fick Hannes följa med & vi hade kul ändå. Men det får vi fanimej göra om någon annan gång. Det blev mycket skratt och sånt, men vi kolla inte på film. Utan vi kolla på Andra Avenyn istället ! Det var awsm.


Igår var det 7 månader med Choffe.

Jag 'hjärta' dig.


   

Av Ida Lovisa Mattsson - 27 maj 2011 06:55

Idag blir det filmkväll at Lina's place. Kommer bli awesome ! :3

Choffe och Jonte ska vara med också, men dom vet ingenting. Så.. Schh ! Igår spelade jag fotboll - träning - och jag skadade knät... Alltså hur fan kan dom ha såna saker på staketen ?! Det är ju fan dödligt ! Jag ska stämma det... aja. Det var allt för mig.

Poopoo Wurstwurst. 


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 24 maj 2011 20:46

Neverstore 
tjugoförstamajtjugohundraelva!

jacob står och kramar om en hyperventilerande ida och han råkar göra en konstig min... då säger han; "Jag vet inte vad jag gjorde för någon konstig min, men jag känner att det vore värt att ta en till." , ida är en överlycklig tjej nu för hon har fått autograf från jacob på mobilskalet (+ han har rört hennes mobil), jacob har rört idas kläder, hår & kind och ida fick autografer från alla tre (jacob, oscar & erik) på ett papper.
det var den bästa dagen i idas liv.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

</3

Av Ida Lovisa Mattsson - 19 maj 2011 20:45

Som du beter dig nu, vem har du blivit ?
Inte den killen jag blev förälskad i.

Jag förstår inte varför du gör så...

Jag blir så jävla ledsen över det.

Men hur ska du egentligen kunna stå ut ?

Inte smsa, prata eller umgås.. ?

Det går inte !

Så får det inte vara.

Jag mår inte bra av det här.

Du har fått mig att ta till vapen igen.

Mitt verktyg den här gången var en sax.

Det blev 3 ärr, TRE STYCKEN !

Du slet ut mitt hjärta och grävde ner det i ett hav.

Men du kan hitta det igen.

Jag lovar.

Men jag vill att det ska bli som förr.

När du prata med mig & var glad.

Det är den killen jag älskar.


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 14 maj 2011 15:57

Jag skriver nu för att be om ursäkt till min bästavänn.

Jag skulle aldrig ha skrivit så, jag var dum...

Förlåt för det.

Jag klarar mig inte utan dig, du är mitt allt !

Gumman det finns ingen Ida utan dig.

Du är en del av mig.

Visst, vi har bråkat förut... Men det har aldrig vart som det här !

Jag menar det, förlåt.

Du är bäst i världen...

Jag skriver det här på bloggen, för jag vågar inte säga det till dig öga mot öga eller på sms.

Jag vet att jag alltid gör det annars, att jag inte brukar vara feg.

Men jag orkar inte det !

Jag klarar inte av det...

Jag har vart så jävla dum i huvet.

Du är den som gör mig till den jag är idag.

Men hunny, jag var arg och ledsen.

Förlåt ! Förlåt ! Förlåt !

Jag är seriös.


Lina Sara Johansson,

du är min & kommer alltid vara det.

Förlåt, jag älskar dig.. </3


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 12 maj 2011 18:25

Jag känner mej så glad i din omgivning.

Det känns så bra att vara med dej.

Du gör mej glad, förlåt att jag slår dej..

Det är inte meningen!

Jag klarar mej inte utan dej.

Du är så jävla fin.

Jag mår bra i din närvaro, du får mej alltid att le!

Jag vet inte varför..

Men jag är kär i dej, & inget kan ändra på det.

Ditt leende får mej att smälta, mitt hjärta bultar hårdare när jag ser dej.

Det sprids lycka i min kropp & själ.

Jag vill bara vara med dej och ingen annanstans.


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 11 maj 2011 17:20

FRÅGESTUND !


Nu är  det dags för frågestund på min blogg.

Fråga vad fan ni vill, jag svarar ärligt.



Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards