Alla inlägg under februari 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 27 februari 2011 12:25

Jag har försökt så mycket.


Jag har verkligen försökt få dig att förstå. Men du vill ju fanimej inte lyssna på mig längre. Du kan inte ge mig mer ärr än du redan gjort. Snart kommer jag väl vara helt jävla sick... Jag kan inte leva utan dig.


Jag kommer ihåg ditt leende, ditt skratt, dina ögon, dina kyssar... Och dina ord.

Du är en så underbar person. Du säger att du inte är romantisk och bra på något sätt.. Men hur fan vet du det egentligen? Du har ju inte vart ihop med dig själv. Jag har fått uppleva en känsla som jag aldrig gjort förut. Du är den jag älskar och vill leva med.

Om du inte förstår det så vet jag inte vad jag ska göra. Jag kan seriöst inte leva utan dig min prins. När jag tvekade fick jag styrkan ifrån dig... Men nu är allt åt helvete.


Om jag bara kunde spola tillbaka tiden skulle jag ha gjort det. Jag vill alltid ha dig bredvid... Din värme sprids i hela min kropp. Jag vill se dig le igen...

Baby jag kan se hur du gråter fast dina ögon är torra... Jag kan se hur din själ lider. Du var säkert rädd över att vakna upp utan att ha mig. Jag har vart så kär i dig sedan jag såg dig första gången.


Jag vill seriöst ha dig. Jag vill äga dig... För du är bara min.


Av Ida Lovisa Mattsson - 26 februari 2011 10:41

Jag är ingenting längre... Vet inte vad jag ska göra. Allt är ett rent helvete! Det känns som om djävulen har kommit för att ta mig...

Om ingen vill hjälpa mig, vad ska jag göra då? Ta mitt liv och vara feg? Sätta mig i mitt favorithörn och cutta mig?

Jag blir bara fegare och fegare varje dag. Det är ju tack vare dig som jag skadar mig själv.

Jag röker, cuttar mig och är allmänt olydig... Det finns så mycket jag skulle vilja säga dig.


Du vet att jag älskar dig... Varför kommer du inte tillbaka? Jag har förklarat allt för dig. Du är den finaste jag vet. Jag ger dig några dagar så du får tänka. För på ett sätt förstår jag varför du "hatar" mig. Men jag har sagt det så många gånger... Det var aldrig meningen. Jag har inte känslor för någon annan än dig. Du är den kille jag älskar, du är den enda. Jag kan inte gå ett steg utan dig i mitt liv.


Allt kretsar kring dig. Du är den som får mig le. Snälla du jag orkar inte med det här, jag släpper mina vingar och flyger till min värld... Låt mig ta mig iväg och slippa det här, jag orkar inte längre snälla ta mig härifrån. Vill sväva som fågel, fri bland moln.


Tiden kommer väl, men orkar jag vänta? Jag hoppas det, för jag vill inte släppa dig. Du är den jag vill ha och jag ger fanimej inte upp. Jag har förlorat dig en gång, jag gör det INTE igen. Du är min och ingen annans.


Tänk hur många ärr du gett mig, hur mycket du har skadat mig... Men ändå så älskar jag dig. Du och jag, en kall vinterdag. Vi sitter och pratar och myser... UNDERBART.


Så snälla, jag ber dig... Ta mig tillbaka.


  

Av Ida Lovisa Mattsson - 26 februari 2011 00:37

Hej på er...


Jag har vart på Kabben idag med Lina, vi träffade Chrille (Pille) - som Lina sa. Jag hade kul faktiskt. Vi snackade med PH och det lättade lite från hjärtat faktiskt.


Hmm... Det har hänt lite de sista dagarna. Han har dumpat mig. Och allt är ett rent helvete!


     

Av Ida Lovisa Mattsson - 23 februari 2011 16:48

Att jag är speciell var det bara nått du sa?
Jag undrar varför det blev som det blev 
jag tänker varje dag om jag gjorde något fel
vad kunde det ha varit? 
jag gjorde allt mitt bästa men det blev endå som vanligt
samma sak igen rammla ner och blir besviken
det kanske är bestämt att jag ska va ensam och liten 
men du var en sån person som jag verkligen trodde på 
men det sluta inte bra för du hade någon annan 
så nu sitter jag här ledsen och sårad som fan
varför släppte du mig när du vet att du kan 
vi kan klara allt tillsammans vi kan prata om allt
har inte känt så här förut och du vet att det är sant
vill höra dom orden att du känner samma sak det kanske inte händer
men jag hoppas varje dag det sägs att hopper är det sista 
som lämnar människan så jag har kvar hoppet om att vi hittar varan
tänk om livet har en mening men jag tvivlar på de nu
för jag trodde nästan på att min mening var du
men jag trodde väll fel ja det visar väll sig kanske
kommer det en dag då du kommer tillbaks till mig

x2
en vacker dag kanske du kommer till mig och säger att du har ångrat dig
jag ska stå på samma plats och vänta föralltid
för jag tror du och jag vi har en framtid

jag kanske trodde för mkt jag kanske tog och överdrev
men det kändes så rätt hur kan det då vara fel
jag förstår ingenting nu men försöker för din skull 
du ville inte såra nån men du har gjort det nu 
var det något fel på det sättet som jag var 
vill kunna kalla dig min iallafall för en dag 
jag fick inte ens en chans att visa känslorna jag har 
men du ska veta en sak jag skulle alltid stannat kvar
aldrig göra dig besviken aldrig tänka på att såra dig
du är så underbar och betyder mycket för mig 
men nu är det som det är och det är inte som jag vill 
men bara du e lycklig ska jag inte säga till 
för mina känslor för dig nu de är inte lika riktiga 
för bara du mår bra är jag glad det viktiga 
jag hoppades på oss men det blev inte så
men en enda sak måste jag få dig att förstå
att allt som jag sa till dig det var så äkta 
och ingenting på jorden få det att ändras 
kanske är jag dum som tror jag duger för dig 
men ärlighet varar längst du är det finaste som hänt mig

x2
en vacker dag kanske du kommer till mig
och säger att du har ångrat dig 
jag ska stå på samma plats och vänta föralltid 
för jag tror du och jag vi har en framtid

Det e så konstigt att man alltid tror fel om en person,
att man aldrig ska bli lämnad men det händer ändå.
Vissa betyder mer än andra jag var inte en av dem .
men jag får ändra riktning och försöka börja om 
men jag har försökt så många gånger 
så jag orkar inte mer hela jag faller i bitar 
och det händer steg för steg det började med skolan
sen familjen sedan vännerna sen kom du in i bilden
och nu hände detta nu e ingenting bra
men jag försöker endå kämpa jag vill tro på att det finns nått
jag vill tro på det rätta men jag somnar och vaknar med tårar inom mig 
mitt hjärta och min själ skriker jag behöver dig
för du fick mig att må bra iallafall för stunden kommer aldrig ske igen
så jag raderar den sekunden jag vill inte förstöra 
men det är redan försent fler än ett hjärta har krossats 
kanske inte lyckas bli helt men jag vill förklara för dig 
att du fick mig att falla men när det gäller ditt leende så slår du alla andras..

Av Ida Lovisa Mattsson - 22 februari 2011 14:07

Hejsan hoppsan fallerallera!


Skolan var sisådär. Det var tråkigt med lektionerna som vanligt, men rasterna har vart lite plus. Jag har ett NO-prov som jag måste träna på... Men glömde papprerna i skolan. :$

Mitt huvud gör ont.. *sadface*


Hur ska jag göra? Om du blir tillsammans med henne så förstörs allt mellan oss två. Och om du inte blir tillsammans med henne igen så kommer du alltid vara deppig! HUR FAN SKA JAG GÖRA?! Orkar inte mer nu. Får väl släppa dig, ännu en gång. Jag vill inte men det är väl ett måste så du blir nöjd. Du verkar ju vilja slippa mig så...


Jag har bytt namn här till IDIOTEEER, som ni kanske ser. Men det är ju bara för att jag heter det på BDB och har gjort det nu i över 1½ år nu. ;)

+ jag gillar det! Hahah, men jag tyckte inte om idalovisamattsson och execution? Wtf alltså. xD


Jag ska på fotbollsträning klockan fem så får stressa lite! Ska hinna äta, packa och slappna av. Lycka till? ^^'


BAJSBAJS KORVKORV! :*


  

Av Ida Lovisa Mattsson - 20 februari 2011 12:22

Till min underbara pojkvän. (Ni får tänka om att det är en tjej som sjunger om en kille.)

Jag älskar dig Christoffer. <3








Du är livets diamant.

Att du är min det kan inte vara sant.

Som en ängel från himlen förtrollade du mig.

Och jag lovar dig, jag kommer alltid älska dig.


Av Ida Lovisa Mattsson - 20 februari 2011 12:08

Hellu.


Idag ska jag vara med Lina och Jonatan. Det kommer bli kul, hoppas jag. Imorgon är det skola igen och då får jag äntligen träffa Christoffer igen. Träffade honom senast igår, det var rätt så kul eftersom jag fick träffa mina kusiner när vi firade mormor som fyllde 65 år i måndags (14 februari). Hoppas att True Blood börjar snart... Har väntat i snart ett år känns det som! Wtf... 


Tänk att jag kan ha sån tur? :3

Allt jag gör är för dig. Du är den man andas för. Du är allt för mig och kommer alltid att vara. Jag klarar mig inte utan din luft. Du är allt och så mycket mycket mer! Ingen här i världen kan ta din plats. Du tillhör mig och jag kommer alltid att älska dig, min finis.


Igår var det Melodifestivalen. Jag gillade Eric Saade - Popular. Den var grymt bra! :d

Så därför vill jag att ni läsare lyssnar på hans låt Break Of Dawn. Jag tycker att den är så jävla fin! 


BAJSBAJS KORVKORV! :)



Av Ida Lovisa Mattsson - 17 februari 2011 20:56

Hoi.


Idag har jag vart med Lina, det har vart assköjj.

Vi lyssnade på musik och flumma... Lekte lite med hennes dammvippa, men aja. HAHAHA !

Det blev glassparty också ! Det var vaniljglass. Och igår åt vi upp chocklad- + vaniljglassen eftersom vi var tvungna att tänka så det rykte om öronen på oss för jag hade tappat bort min mobil.. Hmm ! Det var inte kul.. Mamma var sur på mig. Men Elin hittade den tillslut, tack gode Gud.


Jag dricker 7UP och det är gott. Imorgon blir det att vara med Linus och Lina. Linus Stenberg är vår R&BP. Och förkortningen är hemlig. HAHAH !


Igår fick jag dig min älskling. Du och jag igen. Inget kunde ha blivit bättre. Det är meningen att det ska vara du och jag, vi är rätt. Jag ångrar inget. Du är allt för mig älskling. Du är det finaste jag vet. Det finns inget jag kan göra förutom att leva livet med dig. Du är den enda för mig. Jag och du i vårt och torrt. I all framtid. Jag tror på oss. Jag tror seriöst på att det finns en framtid för dig och mig, du kommer aldrig att försvinna ur mitt liv. Du är en del av mig. Jag är nöjd sålänge du älskar mig och tar hand om mig. Du är mitt allt. Jag har märkt att jag klarar mig inte utan dig... Jag är nöjd när jag bär ditt efternamn. Jag hoppas det förblir vi nu. Jag vill vara din i all evighet. Jag älskar dig.

28/10-10 ~ nu, då & föralltid. ♥


  


Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards