Alla inlägg den 4 november 2010

Av Ida Lovisa Mattsson - 4 november 2010 13:11

Hej!   


Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Fast en sak är säker. Jag ska vara med Lina och göra något. Får väl hitta på något roligt. Ville åka till Skultorp för att vara med Per, Henke och Lina... Men en hatar ju mig. Så skiter i hela grejen. Vi kollade på I drömmarnas trädgård idag igen! Vårt favoritprogram vafan :)


Vi får väl hoppas på att det kommer bli en lyckad dag. Jag kysste Choffe för första gången igår, omg :$

och idag har vi vart ihop i en vecka. Grattis? (a)

Haha, jag vet. En vecka är ju liksom ingenting, men jag är hans första tjej, så det betyder mycket för honom. Han är en jättegullig pojk, och han är min. Hemma hos honom igår så gjorde vi inte så mycket. Var ute och busade och kollade på tv, efter massagen kom jag i rätt tillfälle, jag fick se ungefär 20-30 min av Bondgården! Min favorit film (not).


Jag orkar inte mer... Nu kommer jag snart att skrika så alla fattar! Jag är inte falsk, jag är inte elak, jag är ingenting av det alla idioter säger! Trodde fan du visste bättre än så. Du litar väl på mig? Hmm, tydligen inte. Vanligtvis så bryr jag mig inte, men du betyder så mycket för mig... Du är en av dom närmaste kompisarna jag har... men du får väl lyssna mer på de som är falska.


  

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards