Alla inlägg den 18 december 2010

Av Ida Lovisa Mattsson - 18 december 2010 15:01

Hej!   


Förlåt att jag har vart oaktiv, men har inte haft tid... Men nu kommer ni få många nyheter som är rätt så intressanta ;)


Jag har vart med Choffe rätt så mycket den senaste tiden, har inte haft så mycket tid för Lina... Just nu så färgar hon håret på mig! Haha, avundsjuka? Det blir svartare än vad det var förut, bra va? Svart, svart, svart!   


Nu ska vi bestämma typ färg på huset... SVART MED VITA KNUTAR! ;3

Eller hur? Tyvärr så måste ni läsare hålla med mig. För annars biter jag er.


Snart jullov och då kommer det bli AWESOME!!! Fast firar julafton nere i Helsingborg... Men jag ska få träffa Kralle, det får inte ni! HAHAHAHAHA.


Men ska tvätta ur färgen vid halv fyra ungefär och det svider som fan! AJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  

Puss & kram! / Ida

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards