Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 10 maj 2011 21:53

Choffe.

Det är så sjukt att du faktiskt är min, & att du har vart det i snart 7 månader. Jag kan inte fatta hur jag kunde ha en sån tur. Jag är helt förbarmad. Vi tar ett steg, ett steg närmare vår framtid. Inget kan bryta oss två. Vi är som vatten & eld, dör en dör båda. Jag känner mig helt jävla fucked up när jag är med dig. Jag blir så jävla glad ! Att få kyssa dig & nudda dina läppar är det bästa som finns. Det kommer alltid vara du & jag. Älskar dig mer och mer för varje dag. När du håller om mig, det sprids värme genom hela kroppen. Det pirrar i hela kroppen. Att få se ditt leende riktat till mig känns som om att det är en sol som bränner på mig. Du ger mig bra vibrationer. Jag är lycklig med dig. Du är bäst. Jag älskar dig ! <3






Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards