Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 11 juni 2011 23:24

Lägg dig damm
Röda maj, värmen erövrar stan
Bland fanor, stöveltramp, hör jag din puls
Det är då jag önskar att jag kunde
Stanna tiden, tysta alla nätverk, stoppa trafiken
En stilla bön om lugn igen
Att kunna ta besvikelsen


Blås din vind ur din tro på
att tron i sig själv räcker till
Att någon i sig själv kan vara nog
Och jag, jag står maktlös inför kärleken igen
Man blir ödmjuk inför kraften i rörelsen
Om man tror på någonting som du gör
Att aldrig någonsin ge upp


Om jag hade lite kraft kvar att ge dig
Om jag hade lite hjärta att dela med mig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig
Om jag hade lite kraft kvar att ge dig
Om jag hade lite hjärta att dela med mig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig
Så var den till dig


Säg ditt namn
Och din hand den öppnas och sluts
Du lever din dröm, i ett band, du lever din dröm
Och det är då jag önskar att jag kunde hålla käften
Tysta pessimisten, bara vara din vän
En stilla bön om lugn igen
Att slippa ta besluten


Om jag hade lite kraft kvar att ge dig
Om jag hade lite hjärta att dela med mig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig
Om jag hade lite kraft kvar att ge dig
Om jag hade lite hjärta att dela med mig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig


Om jag hade lite kraft kvar att ge dig
Om jag hade lite hjärta att dela med mig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig
Ja, den var till dig


Om jag hade lite kraft kvar att ge dig
Om jag hade lite hjärta att dela med mig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 11 juni 2011 23:21
Vilket jävla folk egentligen ?
Fyfan säger jag bara.
Die motherfucker die.
 
"HAHAHAHAHAH ja skrattar åt dej. alltså hur coola är ni ?
åå va coolt ja är som röker . 
seriöst , ja skratta verkligen när ja såg dehär inlägget !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja skrattar åt dej ida, hur du beter dej som människa. 
du är sjukt patetisk. lite för mkt fjortis style kanske ? 
host. alltså ja skriver inte dehär för att klaga på dej egentligen , 
utan mer för ja skämms riktigt jävla mkt när ja ser hur du skriver och hur du beter dej. 
jag nämner inte vem jag är, för de spelar ingen roll. 
kalla mej inte feg. ja ä bara ärlig i de ja säger. 
de är inte bara jag som tkr detta. 
utan vi är flera personer som tkr du ska ta och växa upp NU.
Svar: -

kalla mej vad du vill, och åå va det är synd om dej ida, 
jag deppar och cuttar mej för de är så synd om mej, 
mina vänner är svin, KANSKE FÖR DU ÄR SOM DU ÄR !?!?!??!? 
din kille fattar ja fan inte hur han kan stå ut med dej. 
och som sagt, jag skriver för fler personer som tkr detta om dej. punkt slut

Svar: -"

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards