Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Ida Lovisa Mattsson - 25 oktober 2012 20:57

Jag har ätit pizza och lite godis nu samtidigt som jag kollade på tv med familjen. Det var mysigt! Idag har jag vart vid tandläkaren och har stått på öppet hus i carl-johan. Fick träffa personer man inte träffat på länge. Jag hoppas iallafall att någon väljer praktiska! Nu är Nordens Ark-arbetet slut och det är så jävla skönt, plus att jag fyllde 16 år igår. Färgade håret svart igen och fick en Elvis tavla, Elvis skal (iPhone 4/4s), pengar, två lotter, vinergum, Thåströmströja, Thåströmpins, t-shirt, parfym från hjärtat och en annan parfym från hjärtats familj. Jag är glad iallafall! Nu ska jag köpa ett UV-filter till min kamera, och jag väntar nog med ett fritidskort till nästa månad. Annars kommer jag inte ha något kvar! Nu ska jag tillbaka till tv:en och bara ta det lugnt till jag ska lägga mig. 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards