Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Ida Lovisa Mattsson - 2 oktober 2010 10:18

Hej!   

Oaktiv? Kanske. Har inte haft tid att blogga de senaste två-tre dagarna. Igår var jag på Kabyssen, med Lina. Fyfan vad kul det var! Träffade Alex... :$

Mihihihi... :3


Jag och Lina tog Alex skor och sprang runt som galningar. Sen bytte jag skor, haha. Hans är ju fan BIG! Omg, jag trodde jag skulle dö! Och sen provade vi om min sko kunde komma in i hans, vafan! Jag kom in. Seriöst... Hans skor är enorma! Hihi, han satte sig först på mig, sen backade jag och så satte han sig framför istället (a)

men allt förstördes tack vare Anna... -.-


Aja, huvudsaken är ju att jag har haft en sjukt rolig kväll! :D

Wille höll också på som fan... Shiieet. Mihhih :3

Det ni läsare ska ha klart för er är att tvillingarna har BIG SHOES! Och jag vet inte om dom har så stora händer... Men tror nog det ><


Oppss.. kär i en jätte (y)

Imorgon är det fotbollsavslutning och jag önskar att det kommer gå bra! :)

Hejdå, kram execution.


  

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards