Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Ida Lovisa Mattsson - 7 oktober 2010 16:38

Hej!   

Idag gick jag i skolan till klockan tre = döden. Jag är hemma hos Lina nu och dunkar Eminem, Volbeat, Yolanda Be Cool, Katy Perry med mera. Det är jätte kul, medans hon städar... (:$) Blir att sova hela helgen hos henne. Yeey! Sen är det Valhall nästa vecka.


Mysigt värre! Ingen vet vad jag ska göra... Hehehehe. Jag och Lina ska snart dra ut med reklamvagnen och ha det jättekul! Gissa, gissa? :)

Vi ska skjutsa varandra i den medans vi dricker cola, energidryck (inte vanligt för mig, gjort det typ... 3-4 ggr, och nästan spytt!) och äter lite annat smått och gott! Det är seriöst kul.


Vi kolla på en helt underbar film idag! Älska mig... Man blev gråtfärdig/berörd/arg från början till slut. Helt sjukt underbar. Handlar om mobbning och att hon som är mobbad försöker ta livet av sig... Seriöst! Kolla på den.


Jag kommer iallafall ha en underbar helg! Fast känner för att ställa mig upp och låta tårarna rinna och skrika rakt ut... Hmm... Får se hur det kommer gå ://

Av Ida Lovisa Mattsson - 7 oktober 2010 16:25

Alex,

jag vet mycket väl att du inte kan se vad jag skriver. Men du måste veta att jag inte gillar att du är med henne så ofta... Du är ju den som ska visa att jag är den enda. Du måste visa att jag är den tjejen du vill ha. Du måste kunna kyssa mig genom att säga att du älskar mig och bara kolla i mina ögon. Det kommer aldrig gå om du är med henne.


Jag gillar inte att du inte snackar med mig. Det enda som är bra är att du iallafall kollar på mig och skrattar, men säg något? Det är det enda jag begär. Jag vill ha dig, nu.

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards