Alla inlägg under november 2010

Av Ida Lovisa Mattsson - 3 november 2010 11:22

Hej igen - det var längesen   


Igår hade jag filmkväll med Lina och Choffe. Vi hade jättekul. Idag blir det filmkväll hemma hos Choffe istället! :D

Jag ångrar inte gårdagen iallafall. Jag känner på mig att detta kommer bli bra, väldigt bra. Idag ska jag få massage också o_o

Jättekul att en gammal gubbe ska massera mig ;S

Tycker så synd om mig...


Aja, just nu är jag iallafall med Lina och vi ska se på I drömmarnas trädgård om en timme. Och det kommer äga! :)

Makka Pakka & Upsydaisy är bäst. Hahah - fast nu kollar vi på Simpsons :D

Jättebra. Idag blir det filmkväll med Lina, Choffe och Jonte förresten! Glömde säga det.


Imorgon är det en vecka med min sötaste kille.

Christoffer Blomgren, du betyder så sjukt mkt, du är fin & underbar! <3

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards