Alla inlägg den 28 september 2010

Av Ida Lovisa Mattsson - 28 september 2010 21:27

Åh vilken underbar dag! Tjolaho, tjolahej, tjolahoppsansa!   

Idag var skolan jättejättetråkig! Tills jag och Jennifer var med en del i 7B och Sofia. Det var underbart, speciellt vid bussen... Okej, först så var vi i den lilla korridoren där de flesta av skåpen finns, där satt jag, Jennifer, William, Alexander, Julius, Philip, Tom, Christoffer och Sofia. Vi skämtade typ med varandra och hade jätte roligt! :)

William är jätte dum... Han petar på min mage, och det gör ont! Efter skolan så stod jag med Jonte, Eira, Alex, Choffe, Jennifer, Erik och massor andra. Det var rätt roligt, tills bussen kom. 421 TIBRO, fyfan. När Sofia kramade Alex, var han så pervers att han tog ner sina händer på hennes ruuummpppaaahhh (xD), och jag blir så jävla sur så jag nästan börjar gråta... Hmm, jag ska fan... Aja, när den kom så gav jag Wille en kram och sen Alex, då frågade han - Vågar du verkligen krama mig? - Ja, varför skulle jag inte? Frågar jag. Då känner jag att han börjar dra ner sina händer ner mot min ruuumpppaahhh (xD), och jag bara slänger mig ur hans famn! Och nästan skriker - Varför är alla så perversa!? Hahahahahahahahaha, en rolig dag! En helt underbar dag! Förresten, Alex var inne på ICA idag när jag och Jennifer också var det. Han kom fram till oss och bara; - Har du två kronor? - Nej, sa jag. Jennifer bara; - Ja. Och så fick han en 5 kr istället. Herregud, haha! Men han är söt... Ni kommer få läsa min underbar dikt, som min kompis nästan börjar gråta av, är den verkligen så vacker/sorglig? Fråga på! :D


"När jag ser dig vill jag slänga mig på dig. Din röst får mig att vilja dö, den är för underbar för att höras. Ibland får du mig att vilja gråta... Då vill jag bara slänga mig över dig och kyssa dig, första kyssen. Jag känner det inom mig, jag bara känner det! Att det kommer bli du och jag. Förlorar mitt hopp, men det kommer alltid tillbaka. Vet du varför? För du gör så att jag får tillbaka det. Jag vill ha dig för mig själv, så att ingen någonsin får prata med dig, inte ens röra dig! I min värld, i min hjärna, i mitt hjärta... Är du min. Jag vill ha en stund, som kanske varar förevigt, med dig. Bara du och jag. Men i min fantasi, så är jag din föralltid. Vem vet? Det kanske blir så. Men än sålänge, så vet jag inte om det kommer bli du och jag. Man får bara hoppas! När du rör mig, blir jag helt varm i hela kroppen. När jag kramar dig, och dina armar sluts runt mig, vill jag aldrig släppa dig. Om du bara visste... Om du var min, skulle jag aldrig vilja släppa dig. Om du bara visste hur många gånger jag har velat kyssa dig och aldrig slita min blick ifrån dig. Jag vill kyssa din kind, men vågar inte. Det kan förstöra allt... Vi är så olika, men ändå rätt lika iallafall, hur går det till? Finns inget svar. Men huvudsaken är ju att vi älskar varandra. Varje dag hör jag mig själv säga - Alex, Alex, Alex, Alex... Jag längtar ju efter dig. När jag ser dig blir jag nervös och dras till dig. Du kan inte ignorera mig, det vet du. Du och jag, igen?"


  

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards