Alla inlägg den 29 september 2010

Av Ida Lovisa Mattsson - 29 september 2010 20:14

Jonatan Östberg ♥

Du är en av mina bästa killkompisar. Du finns alltid där när jag behöver dig. Du lyssnar alltid på mig när jag behöver någon att prata med, du behöver inte svara, bara förstå, och kanske nicka lite då och då ;)
men det viktigaste är att du finns där för mig! Vi har många roliga minnen tillsammans. Jag 
var kär i dig, och är glad att det inte var jag som fick dig. Du och jag skrattar och har det roligt tillsammans och det är ju det bästa med dig, du är rolig och är alltid glad, typ? xD
Visst, du och Lina kanske är lite jobbiga när ni står och håller på, men vad gör man inte när man är kär? :)
Jag vill bara ert bästa, haha.
Om du skulle svika mig skulle jag förlåta. För jag vill inte förlora en sån underbar vän som du!

En sak är säker, jag ångrar inte en enda dag, vecka, timma, sekund... Med dig.
Jag älskar dig Jonatan, bästavän! ♥ 


  

Av Ida Lovisa Mattsson - 29 september 2010 15:19

Hejsanhoppsanfallerallera!   

Den första kommentaren jag fick löd - Tänk på att ha lite mellanrum mellan texterna så det blir lättare att läsa.

Det ska jag komma ihåg! Tack.


Idag var skolan tråkig, men brukar den inte vara det? Ha-ha. Ikväll ska jag till en konfirmander (stavning) träff. Just det, jag ska konfirmera mig! *Stolt*

Träffade inte Alexander och dom idag, typ. Ungefär 1-3 gånger. Var inte med på idrotten, plugga istället o_o


Jag hoppas verkligen att ni tycker om min blogg, annars så får ni ge mig lite mer tips så jag kan försöka göra min blogg ännu bättre! :D

Jag har bytt min stav till min ring nu, men ska nog byta till staven igen, kanske... Hade mycket slit med den jävla pärlan... *Blänga och morra*

Haha. Ni ska få lite bilder, enjoy? ;)

Ni ska också få rösta vad jag ska ha.


1. Ring

2. Stav


   1.   2.  2.

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards