Alla inlägg under mars 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 8 mars 2011 14:53

My dear.

This is for you baby.


Four month with you.

Oh my God.

It's like a miracle.


I love the way you smile at me.

I really like your laught.

Nobody can break this feelin'.

If you leave me, just if...

I can´t even realise it.


This scars is nothing!

You have gave me so much.

And I can prove it.


The love you give me.

It's nothing without you.

I will just save you.

Save you from the darknes...

The darkness inside of me.


But I can´t.

Because I don´t want you to leave.

You and me forever.


I can prove it.

For you honey.

I am nothing.

And you're everything...

For me.


So tell me now, how can you love me?

I'm the devil.

And you are an angel.


But I can!

I can be your guardian angel.

I will be your guardian angel.


I love you so much.

Christoffer Blomgren.

28/10-10!


Av Ida Lovisa Mattsson - 6 mars 2011 09:54

Hej!   


Tro det eller ej, men jag är ihop med min drömkille igen! Haha jaoo, det är Choffe ♥

Han är bara min. Men jag ska nog leka med honom idag, annars så får jag leka med Lina.

Igår var jag och Lina i Skövde. Vi träffade en kille som heter Fredrik. Han är asball!   


Vi var med Per och senare på kvällen kom Choffe ♥

Vi kom in till Skövde runt halv tre och stanna till halv åtta ungefär. Det var skojj bara att Lina och Per gullade sej hela tiden... Så jag fick lite damp, men skit i de.


Jag känner att min navel gör jävligt ont... Den ställer bara till problem för mej. Jag har piss ont eftersom att jag piercade mej i tisdags. Jag knarkar alvedon och ipren, + ibumentin när jag får tag på det! Inte för det hjälper precis... Men man kan ju alltid hoppas på det.


Jag har fått mitt liv tillbaka nu! Du är mitt allt. Jag har sagt det förr och säger det igen, jag älskar dej Choffe ♥


  

Haha, bilden är epic. ^^'

Saknar den tiden. Vi hade så skojj.. Det var i mitt gamla rum, minns du Lina? Vi låg och skratta nästan hela nätterna där. Och vi kittlades/busa och fes. :3

Det var så jävla FAIL! >< 


Jag älskar dej min man, så jävla mycket. Och då menar jag allvar ♥

Av Ida Lovisa Mattsson - 5 mars 2011 12:31

Allt är underbart igen.


Jag fick tillbaka dig.

Och det finns inget annat här som jag vill ha.

Du är den enda för mig och jag älskar dig. 


(L)


  

Av Ida Lovisa Mattsson - 1 mars 2011 15:24

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! :DDD


Sitter här efter att ha slutat klockan ett idag och lyssnar på musik. Min underbara mamma har köpt en skiva åt mig, "Band It Rock 3". :D

Och ska pierca mig idag. :)


Längtar som inihelvete! Kommer bli asnice. Oh...


OMG... ! Jag snacka med Choffe idag. Det var underbart... Jag kramade honom två gånger och han kramade stenhårt tillbaka. Jag hade bara en sån lust att kyssa honom... Oh my God. Han är underbar! Jag vill ha honom hos mig nu... Han är den finaste. Den enda, det bara e så. Jag orkar inte ett steg utan dig.

Hoppas du vill ha mig... Jag är inget utan honom. Han är vävnaden i min kropp, luften i mina lungor, blodet som rinner genom mina ådror. Jag älskar dig min prinskorv. Kom ihåg det...


Ser ni inte hur våra läppar passar ihop? Det är så rätt! SÅ JÄVLA FUCKING RÄTT!


  

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards