Alla inlägg under mars 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 13 mars 2011 15:15

Mitt mellannamn och vad du tycker om det?


Lovisa.. Det är väl okej. Men det finns så många som heter det! Både i för- och mellannamn. Det är inte kul att ha något namn längre i huvudtaget. Ida Mattsson t.ex. Det finns jävligt många som heter det... Och säkert flera tusen som heter Ida Lovisa Mattsson...


Bajsbajs korvkorv! :/

P.S Eric Saade vann melodifestivalen!! :dddd :**** <33333


  

Av Ida Lovisa Mattsson - 12 mars 2011 15:00

Vad är kärlek?


Kärlek i mina ögon är både underbart och förjävligt.. Jag har haft det väldigt svårt med kärlek i mina 15 år. Man är lycklig, man tycker om en person och älskar den. Det kan vara perfekt och ibland ett rent helvete. Det känns som om att jag flyger på moln, att jag lättar från marken när jag tänker på Choffe.


Kärlek är något ljuvligt hos mig idag. Men när den tiden är över så kommer det vara förjävligt. Men jag har inte mer och säga om kärlek...


Bajsbajs korvkorv! :D


  

Av Ida Lovisa Mattsson - 11 mars 2011 06:12

Det här åt jag idag.


Haha, omg. Jag har inte ens ätit något! Hihhi... :P

Så det blev inte långt alls, men ska till tandläkarn om ungefär en timme.


Bajbajs korvkorv! :D


P.S En bild från Emma, den är asnice! :D <3


  

Av Ida Lovisa Mattsson - 10 mars 2011 17:47

YEAY! ^^'


Jag ska sova hos Emma inatt, ska till tandläkarn halv åtta imorgon... Inte kul alls! Men här sitter vi i hennes rum och kollar på tv, och bara för hon tog upp sin väska med nagelsaker (vet inte vad det heter) - i så ska hon sitta och göra naglar åt mej. Dom kommer bli awesome! :3


Jag träffade knappt Choffe i skolan idag, och det var förjävligt! Saknar honom, även om jag var med honom igår. Det var grymt tråkigt idag iallafall. Men det gick rätt snabbt som vanligt, haha..


Just nu sitter Emma och målar mina naglar, shiet vad fint det kommer bli!

Imorgon blir det säkert Skövde och då ska jag fixa cigg... :)


Min navel ser äcklig ut, och jag hoppas verkligen att det är sårvätska. Men jag ska hjälpa Emma nu. :D


Bajsbajs korvkorv!


 

Sötaste Emma på bild! :)


Emma Linnéa Dufva.

Du är en av mina bästavänner. Jag glömmer aldrig när vi träffades för första gången, för då träffade jag två helt underbara personer! Jag kommer ihåg att du var svarthårig och det var långt och platt... Du var svartklädd och skulle sjunga i Mtp kyrkan med Lina, och det var underbart! Vi har så jävla många minnen tillsammans... När vi träffade Henke första gången, när vi åkte in till Skövde och var med Per på Matfestivalen... Den 28/8-10, en dag jag alltid minns!

Jag älskar dig Emma. <3

Av Ida Lovisa Mattsson - 10 mars 2011 06:47

Mina föräldrar.


Alltså, vad fan är det här? Varför ska jag skriva om min mamma och pappa... Oo

Jaja. Mamma heter Ann-Sofie Johansson & pappa heter Ingemar Mattsson. Dom är skilda och jag bor varannan vecka hos dom. Mamma bor i Mölltorp och pappa i Brevik (änsålänge). Jaha... Det finns inget mer att säga.


Bajsbajs korvkorv! :P


  

Av Ida Lovisa Mattsson - 9 mars 2011 19:39

Min första kärlek.


Hmm, det här är svårt! Jag kommer inte ihåg vem min första kärlek var... Jag tror iallafall att det var Axel Gustafsson. Han gick i min klass från f-klass till 2:an eller 3:an? Haha.. Jag var rätt kär i honom. Och vi var tillsammans några gånger, fast det är ju inte seriöst när man är så ung/liten. Jag saknar faktiskt Axel, det var jävligt längesen jag träffade honom... :/


Men min riktiga första kärlek det är nog Mattis & Choffe.

Med Mattis Heberlein spenderade jag nästan varje lördag i 5 månader. Jag kommer fortfarande ihåg den känslan jag hade med honom. Mattis är tysk, och speciell. Tyvärr är vi inte så bra kompisar längre, men jag hoppas iallafall att vi inte tappar kontakten. Jag kommer ihåg allt med honom. Mattis är en underbart snäll person, och söt... + bra på att kyssas. Jag saknar honom för helvete! :'(


Christoffer Blomgren har jag spenderat nästan varje dag med i över 4 månader. Och jag ångrar ingenting. Det känns så rätt med honom, han är allt för mig. Det tog inte lång tid för mig att inse hur mycket jag älskar honom. Det har vart slut mellan oss två gånger... Men jag håller på vårt datum, 28/10-10 ~ nu, då & föralltid. Inget här i världen betyder så mycket för mig (förutom Lina & Emma). Allt som existerar i min värld är han. Choffe är så underbar, hans leende, hans skratt, hans ögon... Jag älskar hela dig inte bara ditt utseende, din personlighet, ditt underbara leende. Han är bäst på att få mig att falla på nytt. Förlåt mig om jag kanske har tvekat, men jag vet att jag kommer aldrig lämna dig. Jag vet hur tom jag är då. Och att jag inte klarar mig utan dig, kan inte andas & kan inte gå utan dig vid min sida. Jag älskar dig!


Det finns så mycket mer jag kan skriva, men ska spela Sims nu.

Bajsbajs korvkorv! :3


  

Av Ida Lovisa Mattsson - 8 mars 2011 15:09

Presentera mig själv... Får se hur det här kommer gå!


Jag bor i Mölltorp, en liten by nära Karlsborg och rätt nära Tibro & Skövde. Har skilda föräldrar och tre katter. Har två syskon. Mina bästavänner heter Lina Johansson & Emma Dufva. Jag är 15 år i oktober. Jag är väldigt flumm av mig och oftast glad, tror jag. Att vara tonåring är inte lätt. Ibland så går allt och helvete & även livet kan vara ett helvete. Men jag har stått ut än sålänge. Man får väl bara hoppas på att man står ut i några år till! Jag har svart hår, rätt så långt (tycker jag). Är helt förälskad i min boy! Och jag lever väl livet som man ska göra, tror jag? Oo

Jag röker, tyvärr. Och jag gillar hardstyle men även rock/hardcore & så. Lyssnar väl helst på Sofijah + Anton & Affe och sånt när jag är deprimerad. Jag har två piercingar, en i läppen och i naveln. Jag spelar fotboll på fritiden och älskar det! DampBarnetsPenis spenderar jag också tid på. Jag älskar min blåa mössa, och just nu vet jag inte vart jag har den... Hmm!


Aja, det här inlägget är kort men pallar inte skriva mer för kommer inte på något. xD

Bajsbajs korvkorv!


  

Av Ida Lovisa Mattsson - 8 mars 2011 15:08

30 dagar


Dag 1 - Presentera mig själv

Dag 2 - Min första kärlek
Dag 3 - Mina föräldrar
Dag 4 - Det här åt jag idag

Dag 5 - Vad är kärlek

Dag 6 - Mitt mellannamn och vad du tycker om det 
Dag 7  - Berätta om din närmsta vän
Dag 8 - Mina syskon
Dag 9 - Mitt favorit tv program
Dag 10 – Vad gör dig unik
Dag 11 - Din favoritlåt 
Dag 12 - Nämn dina tre favorit färger
Dag 13 - Det här hade jag på mig idag
Dag 14 - Din favorit årstid och varför
Dag 15 - Berätta om din favort skräpmat
Dag 16 - Berätta om dina husdjur eller djur du skulle vilja ha
Dag 17 - Ditt favorit band
Dag 18 - Dina favort ämnen i skolan
Dag 19 - Vilken är din favort högtid
Dag 20 - Något du är stolt över de senaste dagarna 
Dag 21 - Årets bästa dag
Dag 22 - Länder du gärna skulle vilja åka till
Dag 23 - Det här får mig att må bättre
Dag 24 - Min favoritplats
Dag 25 – Mina vänner
Dag 26 - Något du saknar
Dag 27 – En bild på dig förra året och en detta året
Dag 28 – Tio saker du inte visste om mig
Dag 29 - Mitt favortminne 
Dag 30 - Planer/drömmar/mål du har i livet

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards