Alla inlägg under juni 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 11 juni 2011 23:21
Vilket jävla folk egentligen ?
Fyfan säger jag bara.
Die motherfucker die.
 
"HAHAHAHAHAH ja skrattar åt dej. alltså hur coola är ni ?
åå va coolt ja är som röker . 
seriöst , ja skratta verkligen när ja såg dehär inlägget !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja skrattar åt dej ida, hur du beter dej som människa. 
du är sjukt patetisk. lite för mkt fjortis style kanske ? 
host. alltså ja skriver inte dehär för att klaga på dej egentligen , 
utan mer för ja skämms riktigt jävla mkt när ja ser hur du skriver och hur du beter dej. 
jag nämner inte vem jag är, för de spelar ingen roll. 
kalla mej inte feg. ja ä bara ärlig i de ja säger. 
de är inte bara jag som tkr detta. 
utan vi är flera personer som tkr du ska ta och växa upp NU.
Svar: -

kalla mej vad du vill, och åå va det är synd om dej ida, 
jag deppar och cuttar mej för de är så synd om mej, 
mina vänner är svin, KANSKE FÖR DU ÄR SOM DU ÄR !?!?!??!? 
din kille fattar ja fan inte hur han kan stå ut med dej. 
och som sagt, jag skriver för fler personer som tkr detta om dej. punkt slut

Svar: -"
Av Ida Lovisa Mattsson - 9 juni 2011 20:52

Jag vet inte vad jag ska göra åt dig. Jag klarar inte mer nu ! Jag får ju bara ett jävla litet hopp och sen blir jag ju besviken igen. Du kan aldrig, du vill aldrig, du orkar aldrig. Jag vill inte ha det såhär ! Jag vill ha det bra, då det var du och jag hela tiden. Nu känns det som om vi glider isär... Alltså jag kommer fan bryta ihop snart. Jag vill vara med dig, här & nu, alltid. Jag klarar mig inte utan dig. Du är den finaste jag vet... Jag vet inte vad jag ska göra åt dig. </3


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 6 juni 2011 20:20

"Ångra aldrig något som har fått dig le."

Ett underbart fint citat från en kille som jag inte ens vet vem det är. Men jag hittade honom på facebook, och citatet är så sant. Man ska aldrig ångra något som har fått dig att le. För då betyder det väl ändå att man gillade det som fick en att le? En person kan få mig att le, det är Choffe. Och jag ångrar absolut inte att han gör det.


Men imorgon är det skola och jag sitter och lyssnar på Westlife. (L)

Det har vart awsm väder i helgen! Vart på stranden med Jennifer, Jimmy, Paulina och Daniella. Det har vart underbart skojj! Vi drog upp till Karlsborg och åt mjukglass, mums! Bilden är från Forsvik när vi cyklade dit i 6:an. Det var sjukt längesen! Men nu blir det att ta en rök och sen sova. Gonatt! :)


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 5 juni 2011 22:20

OMG, jag har redan gjort 100 inlägg i bloggen... Hmmpf ?


"Det e över nu det e över nu det e över nu
Våra sista ord e sagda
Det e över nu det e över nu det e över nu
Våra sista kort e lagda
Det e så svårt att se dig gå
Men det finns inget mer jag kan göra kan nu bara se på
När du vänder ryggen och går ifrån mig
Sitter jag kvar med tårar på kinden och älskar dig"


Danish nya låt; Över nu.

Den är så underbart vacker ! Jag vill aldrig sluta lyssna på honom. Han är så jävla fantastisk ! Alltså... Han får en verkligen att förstå hur det kan vara... 


Jag orkar inte mer nu. Du får gå, jag släpper dig. Du ger en bara skit och drar in en i en jävla massa saker. Jag vill inte det här, men det verkar som om du vill det här. Hejdå.. </3


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 2 juni 2011 12:15

Kärleken till dig kommer aldrig vara så stor som i den stunden jag måste skiljas från dig.


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 2 juni 2011 11:30

Varför är inte solen framme ? Nu blir jag fanimej deppig. Idag så är jag ju iallafall sommarklädd, och nu så är inte solen framme !? Vad är det för fel på "Moder Natur" idag då... ? Jahaja, då blir det väl bara att sitta inne idag då. För ute vill man inte vara om det inte är varmt och soligt. ;)

Idag är det tibrocruising, yeay ! Jag hoppas att jag åker dit. För ett år sen var jag där med Lina, då var det inte roligt. För det var min första cruising. Men jag vill dit i år igen med Lina dessutom. Då kan vi äntligen släppa loss och ha roligt ! :D


Jag saknar min prins som fan... Det var över en vecka sen vi va ! Alltså, nu har vi ledigt tills måndag, och han ska vara i Skultorp hela den tiden... GAAAAHHH ! Han måste komma hem på söndan, annars blir jag sur. 

Men jag älskar dig ändå Choffe. ♥


Kram Tuttebää. 


   

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards