Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 2 januari 2011 11:24

Hallå   

 

Jag har vart rätt oaktiv med mitt skrivande men pallar fan inte. Jag har vart med Lina hela jävla veckan, pappa pallar inte med mig... Hehe. Räcker nog med att han får ha mig en dag. Var i Helsingborg på julafton och juldagen... Det sög. Det var grymt jobbigt för det hände vissa saker...

 

Jag är fortfarande ihop med Christoffer. Över 2 månader faktiskt, otroligt att han har stått ut med mig.. Just nu sitter jag i Skultorp och är med goa pöjkar   

 

Och ja, jag är sams med honom igen. Intressant eller hur? Snart början skolan igen i alla fall och lite ångest över det... Denna termin får jag ju inte heller någon sovmorgon... DET SUGER! Men snart är ju 8:an över och sen är det ju bara 9:an kvar på den jävla skolan! -.-''

 

I tisdags var jag och Lina i Skövde för att "shoppa". Jag köpte en ny Warp tröja, underkläder, tunika och typ mat   

 

Igår spelade vi in en ny DBP video, den kommer snart ut på YouTube! Kolla gärna för den är verkligen pinsam för MIG!

 

Bajsbajs korvkorv    

En hälsning från mig!

 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards