Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 7 januari 2011 17:05

Tjaaahh   


Har inte så mycket att berätta egentligen... Men Choffe sov över hos mig igår till idag. Mysigt var det! Fast vi sov knappt ;)


Jag är rätt deppig för kan inte snacka med Henke på hela helgen... Hmm! Men får väl tänka på annat. Och skolan börjar ju fan snart också... Helvete! Nu har man ångest över det också :(


Men men, det finns inget o göra åt.

Hejdå!


  

Min ögonsten och livets diamant,
att du är min det kan inte vara sant.
Som en ängel från himlen förtrollade du mig,
och jag lovar dig jag kommer aldrig såra dig.


Du är det bästa som hänt mig, prinsen i mitt liv.
Och jag älskar dom stunder jag har dig här brevid.
Att smeka ditt hår och nudda dina läppar,
utan nån tvekan är du den perfekta.




Du och jag förevigt, det ska alltid vara så.
Och vi behöver bara bry oss, bara bry oss om oss två.
du och jag och kärleken är sann,
djupast i mitt hjärta där finns ditt namn.

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards