Alla inlägg den 23 december 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 23 december 2011 21:30

Jag faller ner på knä och jag faller nästan ihjäl,
Jag har gett dig mitt hjärta, har gett dig min själ.
Jag har lyst upp ditt mörker, har förstärkt ditt ljus.
Men du säger ändå att världen har blivit så diffus.

Jag finns inte i dina drömmar men jag finns i ditt liv.
Jag hör dina anledningar men förstår inte dina motiv.
Jag vill aldrig se dig gå men jag ser hur det bränner.
Så snälla lätta ditt hjärta, säg vad det är du känner.

Jag springer och sträcker mig men når aldrig fram.
Jag ber dig att gråta ut, för i det finns ingen skam.
Jag vill inte hålla dig fast, men vill inte se dig gå.
För du är min solstråle under en himmel så grå.

Jag skriker ut ord men vet inte om du lyssnar.
Jag viskar mina tre ord och hör hur du tystnar.
Jag fattar tag i din hand men du drar dig ifrån.
En ensam tår faller och slår ner med ett dån.

Jag hoppas du stannar kvar men gå om du vill.
Jag väntar på ditt svar medan världen står still.
Jag låter ögonlocken falla för jag vågar inte se.
Bara du kan bestämma vad som nu kommer ske.


/Javier Ramos.


 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards