Alla inlägg den 10 april 2012

Av Ida Lovisa Mattsson - 10 april 2012 18:26

Ska kolla på film snart och hoppas fan den är bra ! Fick tips av en kompis nere i Helsingborg - G som i gemenskap. Tydligen är den filmen inspelad år 1983 - alltså en jävligt gammal film. Men gamla filmer kan också vara bra ! Saknaden efter han  är obeskrivlig... Orkar inte vänta på att få träffa honom egentligen, men jag måste ju följa "reglerna" vi har nu efter den lilla incidenten (stavning, tss). Får väl se om jag träffar honom på torsdag, annars blir det i helgen. Det var skittråkigt i skolan idag - som vanligt. Bara långa lektioner, förutom första den är bara 40 min lång men då är det språk så det känns som en evighet ! Hoppas det blir bättre imorgon iallafall.


Joakim Thåström är helt underbar ! Tack lilla du  för att du fick mig börja lyssna på honom. Min absoluta favorit är "Fanfanfan" eftersom det var den första jag hörde, fast han har ju jättemånga bra låtar. Men jag fastnade för "Fanfanfan" iallafall ! 


"Fast jag inte sett dig på så länge

Tänker jag på dig ibland

Det var nånting som fastnat på mig

nåt som aldrig helt försvann

Fanfanfan det skulle varit du

Fanfanfan det skulle varit du" 
 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards