Alla inlägg den 24 april 2012

Av Ida Lovisa Mattsson - 24 april 2012 21:07

släpp aldrig in dom här
släpp aldrig in dom här

släpp aldrig in dom här
och ge dom
inga nycklar till mig

ge dom inga nummer som jag har
säg att du inte vet

det är ett kallt krig
som dom säljer
men nånting dom vill jag ska

det är ett kallt krig
som dom säljer
men nånting
jag vill inte ha

släpp aldrig in dom här
släpp aldrig in dom här

släpp aldrig in dom in hit
ingenting från deras värld
släpp aldrig in dom här
och säg att
säg att du inte minns

släng alla kartor
säg att
du inte vet var jag finns

det är ett kallt krig
som dom säljer
men nånting dom vill jag ska

det är ett kallt krig
som dom säljer
men nånting

Jag vill inte ha
Jag vill inte ha
Jag vill inte ha
Jag vill inte
Jag vill inte ha

släpp aldrig in dom här
släpp aldrig in dom här

släpp aldrig in dom här
och säg att det är en sån dag idag

det är ett kallt krig
som dom säljer
men nånting dom vill jag ska

det är ett kallt krig
som dom säljer
men nånting

Jag vill inte ha
Jag vill inte ha
Jag vill inte ha

Finns ingenting jag vill ha

Jag vill inte ha

 

Av Ida Lovisa Mattsson - 24 april 2012 08:12

Okej, jag är hemma idag (busigt!). Och jag tänker inte säga varför, för det behöver ni inte veta. Men lyssnar på älskade Kent  och njuter av varje mening Jocke sjunger. Jag längtar som fan till imorgon för då ska jag till hjärtat ! Träffade honom senast i söndags, fast då hade jag ju sovit över hos honom - men iallafall. Jag drömde en jättekonstig dröm inatt... Drömde om Mattis (mitt ex från 2010) och jag vänstrade med honom och Dennis fick absolut inte veta något - en konstig dröm som aldrig kommer hända iallafall ! Jag ska iallafall städa hela rummet idag... Även Jennifers jävla skit. Men jag kan ju inte klaga, det kunde ju ha varit hela lägenheten + kattlådan ! ;)


I hela mitt liv har jag hört en sång

En vaggvisa du sjöng en gång

I hela mitt liv har jag litat på mig själv

men nu behöver jag din hjälp

I hela mitt liv har jag hört en sång

En sång min mamma sjöng en gång

I hela mitt liv har jag försökt att tänka själv

men jag kommer inte längre utan din hjälp


 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards