Alla inlägg under februari 2011

Si.

Av Ida Lovisa Mattsson - 15 februari 2011 11:36

Måste få skriva av mig lite.


28/10-10 - 12/02-11 , så lång tid tog det innan jag förstod att jag faktiskt älskade dig.

Jag kan inget göra nu. Du hatar mig och jag har gjort ett misstag. Ett jävligt stort misstag också. Att ha förlorat dig är nog det värsta som hänt mig! Jag förstod inte det förräns nu men jag hade det så bra med dig. Jag förstår inte varför jag tvekade, du var så rätt. Ida & Choffe... Det var ju så det skulle vara. Men det höll inte, förlåt mig. Men varför får jag all skit när det var DU som dumpade mig? Varför tror alla att det var jag.. Du gjorde ett val. Jag sa inte mer än att jag bröt mot mitt löfte, tyvärr så gjorde jag det. Du släppte mig, jag gav dig två val - stanna eller gå. Och du valde att gå. Jag kan inget göra nu. Jag är borta ur ditt liv och jag kommer alltid få leva med denna ångest. Tårarna kommer rinna så fort jag tänker tillbaka på den tiden det var du och jag, det varade i 3 månader 2 veckor 1 dag. Jag hade hoppats på en hel evighet. Nu, då och föralltid? Var det inte det vi sa. Jag kan inte hjälpa att jag gillade hnm också, det var aldrig meningen att det skulle hända.. Men det tror ju du. Du litar inte på mig längre. Förstår inte varför. Du har fått mig att skada mig själv så många gånger. Min arm har ärr efter dig, du och din kärlek... Den gav mig sår. Och du förstår inte själv att jag vill ha dig. Jag bad dig aldrig att bry dig, men du sa aldrig något till mig. Så hur skulle jag veta? Att skylla på mig är lågt, men att skylla på båda är rätt. Bara för dig att förstå. Jag orkar inte mer, funderar på att ta mitt liv.

Att inte kunna hålla om dig som jag gjorde förut, det ger mig en känsla av att livet är slut. Kärlek, vad är det för nån skit? Den hittar aldrig hit. Jag hittar inte ut, varför är det såhär?


Kom ihåg, jag älskar dig. Och jag tror fortfarande på nu, då och föralltid.

Jag kommer vänta på dig. Du är den rätta för mig. Han är ett misstag, du är något alldelles unikt och speciellt. Jag kommer aldrig vara såhär lycklig igen. Fuck it.


  

Av Ida Lovisa Mattsson - 5 februari 2011 23:22

Hoi. ;'3


Idag var jag med Anna. Det var jättekul. 0.0

Jag har ont i magen eftersom jag piercade mig själv, fast misslyckades. Det blev snett och det var för långt mellanrum. Så tre timmar är som bortkastade från fredagskvällen. Men det lönade sig ändå för fick vara med Lina! :P


Det är så jävla kul att driva med fjortisar, hehe. Och sen när de dömer mig bara för jag har svart hår? Alla tror jag är emo för det, men det är jag inte. -.-'


Jag älskar dig. (L)


  

Av Ida Lovisa Mattsson - 1 februari 2011 19:35

Hallå   


Precis haft fotbollsträning och har skit ont i mina ben ! Inte bra inte bra... Jag ska fira muminmamma imorgon, och då blir det nog jättekul. Hoppas jag i alla fall ! Jag kommer nog få mina kanyler imorgon av en kompis så då jävlar. Då kör jag ;)


Jag har SO-prov på fredag - intressant eller inte -.-'

Jag har blivit sams med killkompisen igen, det är sjukt skönt ! Slipper man tänka på det... Hehe. Fast jag har ju gått runt och tänkt på det jämt :$


BESÖK ! 

http://caamillalindqvist.bloggplatsen.se 


Det var allt. Hejdå !

Bajsbajskorvkorv :*


  

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards