Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Ida Lovisa Mattsson - 8 februari 2012 14:52

TJENA FAN!   


Sitter hemma hos Emma och chillar! Lyssnar på musik och snackar lite. Vi kommer nog flumma och dampa loss innan jag åker hem sen, ta lite kort. Var här i måndags också, det var nice! Igår var Dennis hemma hos mig, mysight. Hoppas vi kan ses nån mer dag i veckan, annars vet jag inte vad jag gör. Han ska ju tydligen vara FF i helgen (flickvänsfri). Men vet inte om det kommer bli så! Vi får väl se. Vi hade nationellt prov igår, hoppas det gick bra iallafall... Och imorgon har vi det igen, fast då ska vi skriva uppsats i tre fucking timmar! Någon som vill byta plats med mig? Haha, får väl se vad jag gör i helgen. Kommer väl säkert vara med Emma! :)


You touched my heart you touched my soul
You changed my life and all my goals
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you
I've kissed your lips and held your hand.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you


   

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards