Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Ida Lovisa Mattsson - 22 februari 2012 15:28

Nu är jag klar med städningen tack gode gud! Jag är för lat för sånt... Nu är det bara att vänta på bussen som går om 40 min. Gissa vem som möter mig på resecentrum sen? (a)

SKALLEPÄR SÅKLART! Bassen kunde inte... Tyvärr. Och vet inte ännu om Mattis kommer också, men kommer fortfarande bli kul för då har jag någonting att göra medans Dennis (älskling!) är vid hästen. Jag undrar när han kommer hem från praktiken... Hmm? Men iallafall, jag saknar honom jättemycket! 



   

Av Ida Lovisa Mattsson - 22 februari 2012 14:37

Kom precis hem ifrån skolan och nu sitter jag och äter blåbärsglass! Gott som fan, jao. Lyssnar på Markus Fagervall, om någon kommer ihåg honom? Han vann idol 2006. Det är sjukt hur bra gamla låtar kan vara! Iallafall, nu ska jag städa mitt jävla rum så jag kan åka till älskling och vara med honom en stund! Mitt f-kort går ut på lördag... Så jag vill passa på och vara med honom så mycket jag bara kan!


Puss & kram! / Tuttebää. ^^'


 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards