Alla inlägg den 18 april 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 18 april 2011 16:04

Jag vet inte vad jag ska göra längre... Sitter och tänker på dig jämt! Jag orkar inte en dag till... Jag vill höra din röst, känna dina läppar mot mina, ha din kropp mot min. Jag vet att vi klarar allt tillsammans, om du bara vill.


Hjärtat mitt.

Min kärlek till dig är stark.
Jag kommer alltid älska dig.
Du är som en ängel, som vill lyfta och flyga upp till Gud.
Men du får inte för mig.
Du får inte lämna mig.
Baby, dina ögon tindrar som alla stjärnor på himlen.
Du är det vackraste som finns.
Alla våra minnen tillsammans...
Jag kommer alltid minnas dom.
Du är allt för mig.
Åh baby, kom ihåg mig.
Vi klarar allting tillsammans.
Hand i hand, i vått och torrt.
Älskling, du får inte lämna mig!
Vad vore jag?
Utan dina andetag...
Jag vet att du sover, känner värmen från din hud.
Bara lukten gör mig svag, men jag vågar inte väcka dig nu.
Jag skulle ge dig allt jag kunde.
Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.
Jag kan inte ens stå när du inte ser på...
Fladdrar drömmarna förbi, och du har din blick på mig.
Mina läppar vill kyssa dig.
Mina händer vill röra dig.
Mitt skratt vill göras hörd av dig.
Min finaste.
Jag älskar dig så jävla mycket!

Förlåt mig när jag inte lyssnar... 
Du är allt för mig.
Jag klarar mig inte utan dig, inte ett steg...
Jag måste ha dig här.

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards