Alla inlägg den 19 april 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 19 april 2011 11:20

Jag orkar inte mer. Jag kan inte sitta och kolla på längre. Han har rätt att få veta allt du gjort! Att du kan sjunka så jävla lågt också.. ? Hur står du ut med dig själv? Shit alltså. Gå bakom ryggen på sin egna kille, det är väl lite lågt (inte lite). Jag orkar inte se på, jag orkar inte vara med i leken längre. Du får leken tåla - men jag slutar. Hejdå!



Jag är född att berätta för världen vad jag vill. Jag har blivit skapad för att världen ska höra min röst - mina böner. Jag vill bli hörd av Gud, jag vill bli hörd av Satan. Hur fan ska jag ha det? Oh my God..


You raise me up... So I can see the mountains. I really love you, you can´t leave me. I will die without you.. Babe! Please tell me that you love me.. <3


 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards