Alla inlägg den 26 april 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 26 april 2011 13:48

Jag har glömt hur det var...

Men idag fick jag äntligen minnas igen.

Att möta dina läppar, att få smaka på dom.

Baby, min finaste.

Jag vill alltid ha dig.

Din värme får mig att svettas, dina kyssar får mig att inte vilja släppa taget om dig.

Hun! Det ska föralltid vara du och jag.

Du är det bästa om hänt mig.

När jag kysser dig pirrar det i hela kroppen!

Det känns så rätt att vara med dig.

Kan inte gråta längre.

Du har fått mig glad igen.

Kommer alltid bli varm i hela kroppen när jag ser dig.

Jag tackar dig för alla minnen vi har.

Kärleken dog - och återuppstod.

Du har mitt hjärta.

Du kom till jorden för att göra mig till den lyckligaste kvinnan i världen!

5 månader 3 veckor 5 dagar, de bästa månaderna/dagarna i mitt liv!


Jag älskar dig Christoffer! 



 






Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards