Alla inlägg den 25 april 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 25 april 2011 21:34

Hei hei,

Vad ska vi göra nu?

Hei hei,

Vad ska vi säga nu?

Hei hei,

Jag gillar dig.


Min baby, jag kommer aldrig lämna dig. Du är mitt allt, mitt liv. Du är luften jag andas, jag saknar alla våra stunder tillsammans. Din blick kan få mig att le, du och jag föralltid lova mig det, ingen kan ta denna känslan från mig, varje gång som jag tänker på dig... 


Minuter, timmar och dagar blir till år..
Men tomheten och saknaden består.


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 25 april 2011 12:37

Per Thorsell.

min bästavänn...


jag saknar dig något otroligt.. du fattar inte hur sårad jag blir när du tror på en jävla massa rykten, och speciellt på den jävla fittan! hon sprider bara ut en massa skit, hon ljuger för dig. inget av det hon sagt är sant. jag lovar dig att jag är ingen hora och allt. jag vill att allt ska bli bra igen. jag måste få träffa dig snart, jag saknar dig som inihelvete! du och jag har haft så roligt ihop med lina och henke, ska det bara glömmas? vi är ju så jävla bra kompisar... jag trodde fan att vi var bästavänner...


jag saknar dig som fan min vän! </3


 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards