Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 14 juli 2011 13:30

Romeo fick sin Julia.
Dom levde lyckliga ett tag.
Men så gjorde Julia några misstag.
Men Romeo förlät henne.
Tillslut tröttnade Romeo och började bete sig konstigt.
Och Julia undrade varför?
Efter ett tag så blev det bra.
Men började upprepas flera gånger.
Om och om igen tvekade Romeo, men stannade kvar.
Tills det slutliga misstaget som skulle leda till Julias död.
Romeo lämnade sin älskade Julia.
Julia dog, och det gjorde Romeo med.


Men Julia ångrade alla misstag hon gjort.

Och hon försökte hela tiden få tillbaka sin älskade Romeo.

Men Romeo var envis, han nekade.

När Julia dog, fick Romeo så dåligt samvete att han dog med henne.


 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards