Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 26 juli 2011 12:11

Jag har tröttnat på livet.

Jag har tröttnat på allt faktiskt.

Det enda man kan göra är att sitta och ta skiten.

Du hade ju fan inga jävla känslor för honom!

Du älskar ju honom inte, hur fan ska du ha det?
Och det var en engångsgrej.

Du får fan skylla dig själv egentligen.

Det var aldrig meningen att det skulle hända.

Men jag får väl skylla mig själv som med allt annat.

Och jag har inga vänner.

Inga äkta vänner som stöttar.

Alla har bara dissat och lämnat mig i sticket.

Vad fan ska man göra åt det egentligen?!

Bara sitta och kolla på när ens liv går under!?

Tror fan inte det.

Sen du lämnade mig har jag bara gjort fel.

Och jag kommer aldrig få tillbaka dig nu.

Jag kommer få leva ensam i resten av mitt fucking liv.


   

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards