Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Ida Lovisa Mattsson - 2 mars 2012 21:21

Jag trodde allvarligt talat att man inte kunde sakna en person så mycket som jag gör! Får fan panik. Vill ha dig bredvid mig nu förfan, snälla kom hit... 


Jag kommer få vänta till imorgon på att få träffa Dennis... Jag mår fan dåligt! Han kan komma hit och sova här inatt, men han vill/kan inte för han måste ta hand om sin kompis, eller iallafall leta upp honom. Helvetes jävla skit säger jag bara! Men that's life... Life's a bitch!


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 2 mars 2012 16:28

Sitter hos mamma och väntar på att det ska bli lördag! Jag har ingenting för mig och jag orkar inte gå hem till pappa nu för dom badar. Skulle åkt till Skövde en sväng för att träffa Mattis, men sket i det. Fredagar är fan hemska när man inte kan vara med bästakompisarna eller pojkvännen... Men jag får ju träffa Dennis imorgon och Emma på måndag. Emma åkte till Stockholm klockan 11:00 idag på konfirmationsläger typ, så. Men Thåström och The Sims 2/3 får väl göra min dag/kväll! :)


 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards