Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Ida Lovisa Mattsson - 19 mars 2012 16:42

Vad fan är det som händer ? Igår var helt fucked up... Jag fattade absolut ingenting ! Det enda jag minns är att jag började gråta många gånger och tillslut fick jag torka bort alltihop. Jag bråkade med Dennis, utan anledning... Och Emma ville att vi skulle prata ut, eftersom hon märkte att det var något fel emellan oss två. Alltså, seriöst ?! Vad är det som händer emellan oss ? Älskling, jag vill dig inget illa. Jag vill bara ha dig för mig själv ibland, och bara vara. Jag orkar inte alltid springa runt med dina kompisar och leka "cool", jag vill kunna vara ensam med dig hemma hos någon av oss och bara ta det lugnt ! Jag vill bara att det ska bli som förut...

Jag vill att det ska vara som när vi först träffades. Att vi busade, kasta snöbollar, var ute på nätterna och umgicks med Rickard m.m Men jag tror inte att det kommer bli så... Allt förändras jämt, och det finns inget man kan göra åt det. Och du blev kär i mig, och jag vill att du ska acceptera mig för den jag är. Jag älskar dig så mycket och vill inte att du ska lämna mig, jag behöver dig älskling.
Du är mitt allt hjärtat. 
 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards