Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Ida Lovisa Mattsson - 8 mars 2012 16:01

Igår åkte jag till hjärtat.  


Var ute vid Code i ungefär två timmar, det var jättemysigt förutom att jag frös... Jag fick borsta henne och krafsa en framhov på henne! Jättestolt, men först fick jag idén att sätta på henne grimman, men gjorde aldrig det - för DET vågade jag inte! Efter Dennis mockat och fortsatte krafsa hovarna på henne skulle han sätta på sadeln och tränsen. Och nu kommer det bästa! Det skulle vara ridlektion och då stod det många småbarn där inne - och ALLA stirra på Dennis när han höll på att spänna sadeln och sätta på tränset. Det var skitkul! Sen red han i ca 30-40 min och jag kollade på (såklart). Efter han ridit Code skulle vi hämta hö och det fick gå fort för vi skulle med en buss 18:04, annars hade vi fått vänta i en halvtimme på nästa buss. När vi väl var hemma hos hjärtat så åt han och sen myste vi lite och råkade somna så jag missade min buss! Haha, 21:15 väckte Dennis mamma oss och fråga när min buss gick - då förstod vi att jag hade missat bussen.. Så fick ta 21:50. Segt, men det kommer inte hända igen! En rolig dag var det iallafall. 


men ska snart åka till Karlsborg och äta pizza med familjen, puss! ;*


   

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards