Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Ida Lovisa Mattsson - 3 mars 2012 09:02

Nu har jag fixat mig, både sminkat och vågat till håret. Men klockan är ju bara 09:02?! Alltså varför går det segt för? Tror jag går hem till mamma en sväng... Dricker lite cola, mysight... :3

Och om ni kollar på bilden så ja, min nya tröja har kommit! Fick den i torsdags, men skulle egentligen fått den i onsdags. Men när mamma gick till ica för att lösa ut paketet så var det tydligen felsorterat och var någon annan stans i Sverige, men nu är den hos mig och jag bara älskar den! Tack mamma... c:


Oh you got a fire and it's burning in the rain
Thought that it went out, but it's burning just the same
And you don't look back, not for anything
'Cause if you love someone, you love them all the same
If you love someone, you love them all the same

Oh, I feel your heartbeat
And you're coming around, coming around, coming around
If you can love somebody, love them all the same
You gotta love somebody, love them all the same
Singing, oh, I feel your heartbeat


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 3 mars 2012 08:12

Halvligger i sängen med datorn i knät och väntar på att tiden ska gå fortfare! Det är segt att bara sitta här. Jag vill träffa dig nu! Men nu ska jag iallafall fixa iordning mig för vill inte åka till Skövde osminkad idag... Nu har jag ny foundation och mascara också, så! Nu blir det lite roligare att sminka sig.

Jag fattar inte varför jag gick upp ungefär halv åtta idag... Fan vad segt! Men Thåström gör så att tiden går lite fortare iallafall! På tv är det "American Idol" och det låter rätt bra faktiskt, men trodde den 16:åriga pojken vid namn Brett var homo. Han lät inte som en kille när han prata, men när han sjöng lät det fan som en kille!

Men nu ska jag faktiskt fixa mig och skita i bloggen, bye!


Tonight 
We are young 
So let's set the world on fire 
We can burn brighter than the sun 


 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards