Alla inlägg den 12 september 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 12 september 2011 21:20

I'm tired of getting so much crap from people who do not evenknow anything.
For Christ's sake stop put all the blame on me!
It's hell not my fault that I got mad at him and hit him.
He fought back!
That I never thought ...
I never thought he would actually beat me.
No one is good for this.
I do not want to mess with you.
Damn it ...
I HATE THAT I LOVE YOU!


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 12 september 2011 17:18

Du borrade in naglarna i min hud, du tryckte sönder mina armar, du slog mig. Har du ingen jävla respekt eller !? Förhelvete, trodde du hade mer vett i skallen men helvete heller ! Jag hade all rätt att slå till dig. Du beter dig så jävla svinigt mot mig. Jag ville bara säga förlåt, men du lyssnade ju inte. Så skyll dig själv att det blev som det blev.


Ditt jävla slag dödade mig totalt. Men jag älskar dig ändå ? Varför i helvete gör jag det för !? Jag blir så lack på att jag hänger mig kvar oavsett hur mycket ont det gör och hur jävla elak du är mot mig. Jag måste fan försöka gå vidare... Det här funkar inte längre. Du är bara så körd ! Det gjorde mest ont i mitt hjärta, slaget var bara onödigt.


   

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards