Alla inlägg den 13 september 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 13 september 2011 22:22

Måste verkligen skriva av mig...


Jag vet seriöst inte vad jag ska göra. Tankarna flyger omkring i mitt huvud. Vad ska jag göra? Jag vill inte mer, orkar inte med det här. Vi kan inte vara ifrån varandra, det går bara inte! Trodde du hade fattat det, men nejdå. Inte än, snart gör du det. Jag står inte ut med att få se dig varje dag och bara längta efter dig. Jag vill ha dig nu! Jag är så rädd utan dig, det är ofattbart. Ingen kan förändra det förflutna, och det är jag skitledsen för. Jag önskar att jag aldrig hade åkt, aldrig hade smakat på den jävla spriten! Önskar fan att jag hade stannat hemma och om jag hade gjort det hade jag haft dig kvar också. 


Jag kommer aldrig glömma dig. Du finns i mina tankar jämt! Jag fattar inte varför. Och jag bryr mig inte om att du slog mig, jag slog ju först? Men du måste ju ändå ha skuldkänslor för det, jag tycker det ser ut som om du fortfarande har känslor för mig... Jag vet inte längre vad jag ska tro och tycka. Vad man än gör så får man skit. Jag orkar inte med det längre.


It's hard to forget someone who gave you so much to remember.

(Remember that) 

Av Ida Lovisa Mattsson - 13 september 2011 19:19

Seriöst, jag hatar skolan. Den är tråkig och så har man bara idioter på skolan... AMAGAD ! 

Jag har tråkigt, mihi. :3


Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards