Alla inlägg den 21 september 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 21 september 2011 17:50

IDIOTEEER eller idalovisamattsson?

Eller har ni några andra förslag folket? Vafan, börja kommentera nu! c;


  

Tänk alla gånger som vi stått tillsammans, bredvid varandra och kollat på varandra, kunnat prata och kommunicera utan problem. Utan att behöva skrika eller hålla fast varandra. Fatta att jag saknar det!


Tänk alla gånger jag har blivit kär på nytt i dig. Ännu en dag med ett hjärta som är halvt. Jag är fast i min deprission! Jag mår så jävla dåligt över att få se alla mina vänner försvinna, jag förlorar allt jag hade pga mig själv. Jag kan inte ens se dig i skolan utan att brista ut i gråt...


Tänk alla gånger du har sagt att du älskar mig. Jag har sett dig i ögonen så många gånger, och din blick gav mig värme och kärlek. Ibland när jag tänker på hur jag hade det innan dig... Och jag kan inte fatta hur fan jag kunde leva så?! Det var så sjukt tråkigt.


Tänk alla gånger jag låg bredvid dig. Trots alla gånger jag svikit dig har du alltid förlåtit mig och fortsatt med vårt "nu, då & föralltid", men nu finns vi inte mer... Och det sårar mig.

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards