Alla inlägg under september 2011

Av Ida Lovisa Mattsson - 9 september 2011 16:19

I'm still alive but I'm barely breathing
Just prayed' to a god that I don't believe in
Cause I got time while she got freedom
Cause when a heart breaks no it don't break even

Her best days will be some of my worst
She finally met a man that's gonna put her first
While I'm wide awake she has no trouble sleeping
Cause when a heart breaks no it don't break even, even, no

What am I supposed to do when the best part of me was always you,
And what am I supposed to say when I'm all choked up and you're ok
I'm falling to pieces, yeah,
I'm falling to pieces

They say bad things happen for a reason
But no wise words gonna stop the bleeding
Cause she's moved on while I'm still grieving
And when a heart breaks no it don't break even, even, no, oh

What am I gonna to do when the best part of me was always you,
And what am I supposed to say when I'm all choked up and you're ok
I'm falling to pieces, yeah,
I'm falling to pieces, yeah,
I'm falling to pieces
(One still in love while the other ones leaving)
I'm falling to pieces
(Cause when a heart breaks no it don't break even)

Oh you got his heart and my heart and none of the pain
You took your suitcase, I took the blame.
Now I'm tryin to make sense of what little remains ooh
Cause you left me with no love, no love to my name.

I'm still alive but I'm barely breathing
Just prayed to a god that I don't believe in
Cause I got time while she got freedom
Cause when a heart breaks no it don't break
No it don't break
No it don't break even no

What am I gonna do when the best part of me was always you and
What am I suppose to say when I'm all choked up that you're ok
(Oh glad your okay now)
I'm falling to pieces yeah
(Oh I'm glad your okay)
I'm falling to pieces yeah
(One still in love while the other ones leaving)
I'm falling to pieces
(Cause when a heart breaks no it don't break even)

Oh it don't break even no
Oh it don't break even no
Oh it don't break even no


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 8 september 2011 16:49

Har haft huvudvärk sen klockan åtta imorses... Det gör ont. Jag tog en huvudvärkstablett för ca 20-30 minuter sedan, men det hjälper ju fan inte... Tar en till för och se om dubbel hjälper. Tappade även känseln i högerhanden idag, det var sjukt läskigt ! Sen gick det vidare upp i ansiktet och sen i munnen. Jag fick panik... 


Men idag har vi match mot BK TRIX. Det är alltså derby. Önska M/B AIF FIF lycka till ? :)

Man får ju iallafall hoppas att det kommer gå bra, och funderar på att bli mycket bättre på uppdateringarna här... ? Eller det beror ju på om någon ens läser. Skulle vilja ha kommentarer om vad ni tycker om min blogg ! Ni får ge idéer om vad ni tycker jag ska lägga ut och så. + jag har fått en ny favoritlåt ! 


Jag saknar dig... Det är sjukt hur mycket jag vill ha dig bredvid mig nu. Vill att du ska hålla om mig så jag får känna din värme, din lukt och mest av allt... Få känna dina läppar mot mina.


Av Ida Lovisa Mattsson - 5 september 2011 19:30

Hur ska jag klara av det här egentligen? Är tillsammans med en kille från Helsingborg, och mitt ex går på samma skola, och så har man inte tappat känslorna än... Helvete alltså! Jävla skitskola, dö för fan.


 

Jag saknar dig så mycket. Det är obeskrivligt hur jävla kär jag är i dig! Jag saknar dig mer och mer för varje dag som går. Jag är tom utan dig, det finns ingen Ida... Hur ska man göra för att göra mig hel igen? Finns det ens något sätt? Det beror ju helt och hållet på dig hunny. Du vet att jag kämpar för oss och att jag älskar dig, så varför göra allt så svårt? Jag klarar inte av att gå en dag utan att kolla på dig... Tänka på dig. Inget kommer att bli bra om det inte blir som jag vill... Vi båda kommer må skit och bara lida för varandra. Och det vill inte jag, jag vill att du ska må bra! Och jag orkar inte gå runt och fejka leenden... Speciellt inte framför dig. En vacker dag kommer du förstå och förlåta mig för det jag har gjort/kommer göra... Oavsett vad kommer jag stå vid din sida och stötta dig till 100%, för jag älskar dig så sjukt mycket. Jag är besatt i en ängel... "Jag ber om förlåt, men du hatar mig ändå."


It's hard to forget someone who gave you so much to remember.

Av Ida Lovisa Mattsson - 3 september 2011 09:32

Det är sjukt hur många minnen som kommer upp i huvet på en när man läser igenom sin blogg... Blir ju för fan ledsen ! Jag tror inte jag har någon ny chans längre... Men jag ska fortsätta kämpa. Sluta aldrig, för då går allt åt helvete bokstavligen. Jag kommer vara så elak, men jag vill göra det som är bäst för mig. Är det inte så det ska vara ? Jag orkar inte fejka mina leenden längre. Vad ska jag göra egentligen för att bli glad igen ? Hur fan ska jag kunna bli det om jag inte har dig ? Just say it, I still love u.


One day, whitout your smile... I will be right next to you. Nothing will ever come between us again, hunny I promise. I love u så much... I know u care. 








Av Ida Lovisa Mattsson - 2 september 2011 23:04

You’ve got that smile,
That only heaven can make,
I pray to God every day
That you keep that smile.

You are my dream

There’s not a thing I won’t do
I’ll give my life all for you
Cause you are my dream

And baby everything that I have is yours
You will never go cold or hungry
I’ll be there when you’re insecure
Let you know that you’re always lovely
Girl, cause you are the only thing that I got right now


One day when the sky is falling
I’ll be standing right next to you
Right next to you
Nothing will ever come between us
Cause I’ll be standing right next to you
Right next to you

If you had my child
You would make my life complete
Just to have your eyes on a little me
That’d be mine forever

And baby everything that I have is yours
You will never go cold or hungry
I’ll be there when you’re insecure
Let you know that you’re always lovely
Girl, cause you are the only thing that I got right now

One day when the sky is falling
I’ll be standing right next to you
Right next to you
Nothing will ever come between us
Cause I’ll be standing right next to you
Right next to you

We’re made for one another
Me and you
And I have no fear

I know we’ll make it through

One day when the sky is falling
I’ll be standing right next to you
Right next to you
One day when the sky is falling
I’ll be standing right next to you
Right next to you

Nothing will ever come between us
Cause I’ll be standing right next to you
Right next to you

Stand by my side, side
When the sky falls down
I’ll be there, I’ll be there

You’ve got that smile
That only heaven can make
I pray to God every day
To keep you forever


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 1 september 2011 20:44

Jag orkar inte mer.

Börjar bryta ner mig själv mer och mer.

Allt har blivit ett helvete !
Jag kan inte längre koncentrera mig.

Jag gråter hela jävla tiden över dig...

Men du fattar inte ändå ?!

Snälla älskling, kom tillbaka.
Jag börjar bli ett psyco...

Jag vill ha dig nära.

Få kyssa dina läppar och hålla om dig.

Jag tror på vår kärlek och hoppas du gör det med.

Snälla baby...


I will die, I want you here close next to me.

Ångrar att jag lät dig gå...


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 1 september 2011 20:44

Jag orkar inte mer.

Börjar bryta ner mig själv mer och mer.

Allt har blivit ett helvete !
Jag kan inte längre koncentrera mig.

Jag gråter hela jävla tiden över dig...

Men du fattar inte ändå ?!

Snälla älskling, kom tillbaka.
Jag börjar bli ett psyco...

Jag vill ha dig nära.

Få kyssa dina läppar och hålla om dig.

Jag tror på vår kärlek och hoppas du gör det med.

Snälla baby...


I will die, I want you here close next to me.

Ångrar att jag lät dig gå...


 

Av Ida Lovisa Mattsson - 1 september 2011 20:44

Jag orkar inte mer.

Börjar bryta ner mig själv mer och mer.

Allt har blivit ett helvete !
Jag kan inte längre koncentrera mig.

Jag gråter hela jävla tiden över dig...

Men du fattar inte ändå ?!

Snälla älskling, kom tillbaka.
Jag börjar bli ett psyco...

Jag vill ha dig nära.

Få kyssa dina läppar och hålla om dig.

Jag tror på vår kärlek och hoppas du gör det med.

Snälla baby...


I will die, I want you here close next to me.

Ångrar att jag lät dig gå...


 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 19 år som tagit studenten och är nu arbetssökande. Här på min blogg får ni läsa om mig och mitt liv och mycket mer! Lägg gärna en kommentar på bloggen.

Bloggar att läsa!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 superbra
 bra
 sådär
 inte bra alls

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards